Ідентифікація та дослідження характеристик фрикційних коливань у гальмі
Ver/
Fecha
2023Autor
Коптовець, О. М.
Ширін, Л. Н.
Яворська, В. В.
Герасименко, А. О.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Дослідження режимів фрикційних коливань гальмівного механізму, що встановилися, полягає в знаходженні рішення вихідної динамічної задачі з тертям, яке задовольняє умовам періодичності. При цьому період руху динамічної системи заздалегідь не відомий. Ця динамічна система описується нелінійною диссипативною неавтономною системою диференціальних рівнянь. Методика. Комплексна методика спектрального аналізу коливань гальмівного механізму ґрунтується на припущенні, що його рухи є періодичними. Якщо в аналізованій динамічній системі виникає детермінований хаос, то автокореляційна функція тимчасового ряду переміщень повинна мати кінцевий носій, тобто перетворюватися в нуль поза кінцевим інтервалом часу. The task of researching modes of established frictional oscillations of the braking mechanism is to find a solution to the initial dynamic problem with friction that satisfies the periodicity conditions. At the same time, the period of motion of the dynamic system is not known in advance. This dynamic system is described by a non-linear dissipative non-autonomous system of differential equations.
The methods. The developed technique of spectral analysis of the braking mechanism's oscillations
is based on the assumption that its movements are periodic. If deterministic chaos occurs in the analyzed dynamic system, then the autocorrelation function of the time series of movements must have a finite carrier, that is, vanish outside a finite time interval.