Показати скорочений опис матеріалу
Обґрунтування склепінчастих конструкцій станцій Київського метрополітену в умовах мілкого закладання
dc.contributor.author | Гайко, Г. І. | |
dc.contributor.author | Ган, А. Л. | |
dc.contributor.author | Ган, О. В. | |
dc.contributor.author | Симоненко, Я. А. | |
dc.contributor.author | Хлевнюк, Д. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-11-29T11:06:47Z | |
dc.date.available | 2023-11-29T11:06:47Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Обґрунтування склепінчастих конструкцій станцій Київського метрополітену в умовах мілкого закладання / Г. І. Гайко, А. Л. Ган, О.В. Ган, Я. А. Симоненко, Д. В. Хлевнюк // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2023. – № 73. – С. 165-178. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165335 | |
dc.description.abstract | Аналіз ефективності застосування та конкурентоспроможності однопрогінних конструкцій склепінчастого типу станцій метрополітену мілкого закладання. Для вирішення мети в роботі були поставлені наступні завдання: 1. Техніко-економічне порівняння запропонованих конструкцій станцій метрополітену мілкого закладання. 2. Розрахунок носійної здатності оправи. Методика. Для вирішення поставлених задач було проведено: розрахунок об’ємів та вартості основних будівельно-монтажних робіт зі спорудження станції для різних конструкцій (на 0,75 п.м.); визначення нормальних сил та згинальних моментів в стиках оправи. | uk_UA |
dc.description.abstract | Analysis of the effectiveness and competitiveness of single-span vaulted structures for shallow-depth underground stations. The following objectives were set to achieve the aim: 1. Technical and economic comparison of the proposed designs for shallow-depth underground stations. 2. Calculation of the load-bearing capacity of the structure. The methods. The following methods were employed to address the stated objectives: Calculation of volumes and costs of major construction works for station construction using different designs (at a depth of 0.75 meters). Determination of normal forces and bending moments at the joints of the structure. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | метрополітен | uk_UA |
dc.subject | склепінчаста конструкція | uk_UA |
dc.subject | оправа | uk_UA |
dc.subject | мілке закладання | uk_UA |
dc.subject | перегінний тунель | uk_UA |
dc.subject | проєктування | uk_UA |
dc.subject | техніко-економічне порівняння | uk_UA |
dc.subject | underground station (metro) | uk_UA |
dc.subject | vaulted structures | uk_UA |
dc.subject | single-span station | uk_UA |
dc.subject | shallow-depth construction | uk_UA |
dc.subject | односклепінчаста станція | uk_UA |
dc.subject | tunnel crossing | uk_UA |
dc.subject | design | uk_UA |
dc.subject | technical and economic comparison | uk_UA |
dc.title | Обґрунтування склепінчастих конструкцій станцій Київського метрополітену в умовах мілкого закладання | uk_UA |
dc.title.alternative | Justification of vaulted structures of the Kyiv underground station as design in terms of shallow foundation | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 624.1 | uk_UA |