Розробка бенчмаркінгової стратегії в управлінні продажами роздрібного інтернет-магазину
Короткий опис(реферат)
Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність інтернет-магазину в умовах високо-конкурентного ринку, що розвивається.
Мета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей застосування бенчмаркінгової стратегії в управлінні продажами малого інтернет-магазину.
Методи дослідження – польові дослідження, експертний метод, фінансово-економічний аналіз, сегментування, матриця Абеля, STELV-аналіз, метод ЕТОМ, EFAS і IFAS-аналіз, SNW-аналіз, SWOT-аналіз, GAP-аналіз, матриця МСС, матриця Хассі, матриця Фута, Коуна та Белдінга та 7Р-аналіз.
Апробація результатів дослідження – Основні результати кваліфікаційного дослідження опубліковані в тезах доповіді «Benchmarking strategy as an innovative marketing in e-sale», XVI Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених «Majesty of Marketing».
Положення, що захищаються – в умовах високо конкурентного е-ринку для інтернет-магазину потрібна стратегія адаптації, яка буде спиратися на досвід гравців галузі, конкурентів, провідні технології онлайн середовища, а також тенденції світового рівня.
Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність інтернет-магазину Stickerwall.
Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі інтернет-маркетингу.
Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані на інших підприємствах, що діють на споживчому е-ринку, а також для подальшого вивчення застосовування бенчмаркінгових стратегій в управлінні продажами.
Соціально-економічна ефективність результатів дослідження – на основі проведеного дослідження очікувань та специфіки потреб споживча запропонована програма маркетингових заходів для реалізації бенчмаркінгової стратегії продажів на споживчому е-ринку.