Маркетинговий аналіз діяльності підприємства на ринку будівельних матеріалів
Zusammenfassung
У кваліфікаційній роботі
проведено маркетинговий аналіз
промислового підприємства, визначено потенційні ринки збуту . Проведено
маркетинго ве дослідження внутрішнього середовища підприємства ,
враховуючи обсяг реалізованої продукції та стратегію її реалізації.
Об’єкт розроблення:
маркетингов а діяльність промислового
підприємство.
Мета кваліфікаційної роботи:
проведення маркетингового аналізу
п ідприємства задля визначення основних факторів, що впливають на
розвиток підприємства на ринку
Інформація щодо впровадження:
р езультати дослідження використані
ПВП «БУДМАТЕРІАЛИ» задля підвищення обізнаності компанії щодо
конкурентів.
Кваліфікаційна робо
та має тісний зв'язок із виконаними курсовими
роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення,
науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть
бути використані на будівельних підприємствах України. Робота має
засто сування у сфері промислового маркетингу в будівельній галузі.
Соціально
економічна ефективність роботи полягає у просуванні
будівельної продукції, що сприяє відбудові України у воєнний та
післявоєнний час.
У роботі використано такі методи
досліджень : стати стичний метод ,
якісний метод , глибинне інтерв’ю , метод експертних оцінок, IFAS аналіз,
EFAS аналіз та SWOТ аналіз.