Маркетингові Інтернет-комунікації підприємства на ринку банківських послуг
Короткий опис(реферат)
Об’єкт кваліфікаційної роботи – процес маркетингової взаємодії АТ «АКБ «КОНКОРД» з клієнтами.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингових Інтернет-комунікацій підприємства на ринку банківських послуг.
Положення, що захищаються: рекомендації розроблені на основі проведених маркетингових досліджень (вдосконалення пошукової оптимізації, введення реферальної програми, розробка контент-плану тощо) сприяють підвищенню ефективності маркетингових комунікацій компанії в Інтернеті.
Можливі сфери застосування результатів даної роботи включають розробку та впровадження стратегій маркетингових Інтернет-комунікацій в підприємствах банківського сектору, управління брендом та комунікаційними кампаніями, покращення взаємодії зі споживачами та забезпечення конкурентної переваги на ринку.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо розвитку підприємства є впровадження маркетингових заходів для підвищення рівня впізнаваності АТ «АКБ «КОНКОРД» на ринку та лояльності існуючих клієнтів.
За результатами даної роботи були надані наступні рекомендації: розробляти гостьові блоги для інших сайтів; покращити пошукову оптимізацію за допомогою ключових слів, пов’язаних із наміром користувача; запустити реферальну програму; розмістити рекламу у Facebook та Instagram; збільшити органічну присутність у соціальних мережах. Ці рекомендації були надані з метою покращення ефективності маркетингової взаємодії підприємства з клієнтами.
Результати дослідження будуть використані для маркетингового та стратегічного планування Concord Bank; рекомендації з вдосконалення Інтернет-коммунікацій̆ будуть впроваджені у роботу SMM та PR- менеджерами банку.
У роботі використано такі методи досліджeнь: теорія маркетингових комунікацій, маркетингу і конкуренції, індукції і дедукції, узагальнення; експертна оцінка, аналізи PEST, EFAS, аналіз за допомогою моделі «5 конкурентних сил» М. Портера, якісні дослідження, дослідження за методикою SERVQUAL; методи маркетингових досліджень: кабінетні дослідження, дескриптивні, а саме метод опитування; статистичні методи (частотний та аналіз спрягованості).