Дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі проведено дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг. Розглянуто технології та особливості формування програм споживчої лояльності у сфері розважальних послуг. Визначено рівень лояльності споживачів з прикладу підприємства «BERRY LAND». Розроблено рекомендації щодо вдосконалення програми лояльності «BERRY LAND».
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – проведення дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг.
Об’єкт дослідження є процес маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг.
Положення, що захищаються: оцінка рівня споживчої лояльності до компанії БЕРРІ ЛЕНД на ринку розважальних послуг; заходи, спрямовані на збільшення лояльності споживачів до підприємства; розробка програми лояльності споживачів до підприємства; економічна оцінка розробленої програми лояльності споживачів до компанії «БЕРРІ ЛЕНД».
Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ТОВ “ BERRY LAND ” задля поліпшення лояльності споживачів до підприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу.
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України, які схожі на “BERRY LAND”.
Робота має застосування у сфері маркетингу послуг, де вивчаються функціонування розважальних Парків.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні послуг розважальних парків.
У роботі використано такі методи досліджeнь: узагальнення, індукції, дедукції, мeтод eкспeртниx оцінок, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, опитування.