Комплекс маркетингових комунікацій виставкової кампанії підприємства «Агро-Солді»
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано комплекс маркетингових комунікацій виставкової кампанії підприємства «Агро-Солді».
Об’єкт розроблення: процес організації та проведення виставкової діяльності ТОВ «Агро-Солді».
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз маркетингових комунікацій ТОВ «Агро-Солді» та розробка шляхів удосконалення за допомогою використання інструменту маркетингу – участь у виставковій діяльності.
Положення, що захищаються: у цій кваліфікаційній роботі полягають у визначенні впливу факторів зовнішнього середовища ТОВ «АГРО-СОЛДІ» за методикою PEST-аналізу, проведеному IFAS-аналізі та EFAS-аналізі ТОВ «АГРО-СОЛДІ». Розроблено маркетингову програму розвитку ТОВ «АГРО-СОЛДІ». Обчислено бюджет виставкової діяльності ТОВ «АГРО-СОЛДІ».
Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота пов’язана з переддипломною практикою. Результати роботи можуть бути використані на досліджуваному підприємстві. Робота має застосування у сфері організації виставкової діяльності. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у виставковій діяльності підприємства.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: складено програму заходів виставкової діяльності ТОВ «Агро-Солді» ;розроблено організаційні заходи; розроблено рекламну кампанію проектів; оцінено витрати та ефективність виставкової діяльності ТОВ «Агро-Солді».
У роботі використано такі методи досліджeнь: IFAS-аналіз; EFAS-аналіз; PEST-аналіз; аналіз рівня конкуренції. Результати оцінки сил і детермінант по моделі «5 сил конкуренції» М. Портера; аналіз можливості, загрози та компенсаційні заходи по моделі «5 сил» М. Портера; моделювання, порівняння, аналіз, синтез, логічний метод; методи економічного та стратегічного аналізу.