Формування політики мерчандайзингу компанії
Короткий опис(реферат)
В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз функціонування підприємства роздрібної торгівлі, особлива увага була привернута політиці мерчандайзингу компанії. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє ДП «АДІДАС УКРАЇНА». Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів та виявлено ступінь важливості складових візуального мерчандайзингу з метою подальшого впровадження наданих рекомендацій щодо покращення складових, котрі були виявлені як слабкі сторони підприємства у розрізі мерчандайзингу. Впровадження запропонованих заходів дозволить збільшити KPI мерчандайзингу та підвищити конкурентоспроможності підприємства на ринку роздрібної торгівлі.
Об’єкт розроблення: формування політики мерчандайзингу підприємства роздрібної торгівлі.
Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико методичних засад формування політики мерчандайзингу підприємства та розробка практичних рекомендацій щодо її покращення задля збільшення KPI й підвищення конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі.
Положення, що захищаються: отримані результати проведеного дослідження та рекомендації сприятимуть підвищенню KPI мерчандайзингу та конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі.
Інформація щодо впровадження: надані практичні рекомендації даної кваліфікаційної роботи були застосовані досліджуваним підприємством ДП «АДІДАС УКРАЇНА» для підвищення KPI та конкурентоспроможності.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування та звітами з проходження практики.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: визначення основних завдань політики мерчандайзингу і впровадження практичних рекомендацій на підприємстві.
У роботі використані такі методи досліджень: аналіз фінансових показників, аналіз комплексу маркетингу, аналіз цільової аудиторії, CJM –– аналіз, методи експертних оцінок (EFAS--, IFAS--аналізи), аналіз ринку, PEST –– аналіз, SWOT –– аналіз, таємний покупець.