Маркетингова програма розвитку підприємства на ринку розважальних послуг
Короткий опис(реферат)
В кваліфікаційній роботі проведено аналіз теоретичних основ, методичних та практичних аспектів маркетингової програми розвитку підприємства на ринку розважальних послуг.
Об’єкт дослідження: процес формування маркетингової програми розвитку підприємства на ринку розважальних послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової програми розвитку підприємства на ринку розважальних послуг.
Положення, що захищаються: маркетингова програма розвитку є однією з найважливіших частин успішної діяльності підприємства на ринку розважальних послуг. Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з виконаними раніше курсовими та практичними роботами з дисциплін курсу вивчення маркетингу.
Результати досліджень, що викладені в кваліфікаційній роботі, можливо використати для розробки маркетингової програми підприємства, яке здійснює діяльність на ринку розважальних послуг.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: запропоновані рекомендації спрямовані на удосконалення комплексу маркетингу підприємства з метою більш ефективної реалізації положень маркетингової програми розвитку. Ці рекомендації дозволять підприємству адаптуватися до змін у ринковому середовищі та ефективно використовувати доступні можливості.
У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз), анкетування.