Маркетингова діяльність підприємства на ринку поштових послуг
Короткий опис(реферат)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Нова Пошта», також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище досліджуваного підприємства.
Об’єкт дослідження: процес маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Нова Пошта».
Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення формування маркетингової стратегії ТОВ «Нова Пошта».
Взаємозв`язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв`язок із передатестаційною практикою. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у якісному дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища пошти, що сприяє кращій роботі та економічному зростанню підприємства.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об`єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності підприємства, за рахунок дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Нова Пошта».
У процесі дослідження шляхів удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницького підприємства застосовувалися: методи економічного і статистичного аналізу, групування, метод порівняння, метод експертних оцінок.