Показати скорочений опис матеріалу
Виявлення внутрішніх дефектів матеріалу в кільцях підшипника кочення магніто-порошковим методом
dc.contributor.author | Акун, Є. С. | |
dc.contributor.author | Козечко, В. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-22T09:47:26Z | |
dc.date.available | 2023-12-22T09:47:26Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Акун Є. С. Виявлення внутрішніх дефектів матеріалу в кільцях підшипника кочення магніто-порошковим методом / Акун Є. С., Козечко В.І. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 76-77. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165527 | |
dc.description.abstract | Підшипники кочення відносяться до групи високонавантажених деталей машин, які відіграють важливу роль щодо їх надійності, довговічності та технічної безпеки експлуатації. Критичною зоною в підшипнику є контакт між тілами кочення та доріжкою кочення. У його зоні виникають дуже високі стискаючі напруження. Під час роботи підшипника ці напруження «блукають» по всій робочій поверхні доріжок кочення і тіл кочення, викликаючи змінюваний з часом напружений стан і втомне зношування верхнього шару матеріалу – пітінг. Високі допустимі навантаження в підшипнику передаються декількома одночасно працюючими зосередженими контактами: тіло кочення - доріжка кочення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | внутрішні дефекти матеріалу | uk_UA |
dc.subject | магнітно-порошковий метод | uk_UA |
dc.subject | підшипинки кочення | uk_UA |
dc.title | Виявлення внутрішніх дефектів матеріалу в кільцях підшипника кочення магніто-порошковим методом | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 67.06 | uk_UA |