Формування стратегії збутової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Аграрна компанія «АГРОС-К»)
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023.
Об’єкт розроблення – процес формування стратегії збутової діяльності суб’єктів господарювання.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії збутової діяльності суб’єктів господарювання.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано сутність збуту як складової маркетингової діяльності підприємства; досліджено структуру інформаційного забезпечення для формування збутової стратегії підприємства; визначено особливості логістичних підходів, що використовуються при формуванні збутової стратегії підприємства; досліджено шляхи удосконалення збутової діяльності промислових підприємств; вивчено загальну характеристику та проаналізувати фінансово-господарський стан підприємства; оцінено маркетингове середовище підприємства; проведено аналіз та оцінку збутової політики підприємства; сформовано напрями удосконалення збутової діяльності підприємства на підставі аналізу потенційних збутових ризиків; розроблено структуру економіко-організаційної моделі формування удосконаленої маркетингової діяльності; оптимізовано збутові канали та оцінити вплив на ефективність виробництва