Активне керування кутами сходження задніх коліс легкового автомобіля
Abstract
Автомобільний транспорт невід’ємна частина сучасного суспільства. Разом з тим
автомобільні транспортні засоби є засоби підвищеної небезпеки. Тому у всіх країнах
світу з високим рівнем автомобілізації ведуться дослідження щодо підвищення рівня
безпеки автомобіля. Ці роботи ведуться за двома напрямками: перший, спрямований на
уникнення дорожньо-транспортної пригоди; другий – на максимальне зниження
тяжкості її наслідків.
В автомобілебудуванні (наприклад, виробники автомобілів Honda, Toyota, Mazda,
Nissan, General Motors, Renault, BMW тощо) широко використовують систему
всеколісного керування 4WS (For-wheel-steered), що призначена для керування колесами
задньої осі за певним алгоритмом (у залежності від керуючого впливу водія та швидкості
руху автомобіля).