Формування збутової стратегії аграрного підприємства в умовах воєнного стану
Короткий опис(реферат)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано: теоретичний матеріал про формування збутової стратегії, аграрний сектор ринку України та Світу, маркетингові та економічні показники ФГ «Фостаченко», дані опитувань та вітчизняну і закордонну літературу, які описують підходи до формування збутової стратегії.
Об’єкт розроблення: збутова стратегія аграрного підприємства «ФГ Фостаченко».
Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико-методичних засад щодо формування збутової стратегії і розробка практичних рекомендацій стосовно впровадження елементів стратегії в аграрному підприємстві.
Положення, що захищаються: дослідження аграрного сектору ринку на прикладі підприємства ФГ «Фостаченко» дозволило виокремити основні напрями розвитку збутової стратегії аграрного підприємства.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ФГ «Фостаченко» задля підвищення прибутку та оптимізації виробництва та збуту.
Взаємозв’язок з іншими роботами: результати роботи можуть бути використані на аграрних підприємствах України.
Робота має застосування у сфері інноваційного маркетингу в аграрній галузі.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у підвищенні ефективності та прибутковості збуту аграрної продукції в умовах воєнного стану.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів формування та провадження збутової стратегії та маркетингової роботи аграрного підприємства у нестійких умовах воєнного стану.
У роботі використано такі методи досліджень: PEST-аналіз, SWOT-аналіз, глибинного інтерв’ю, якісний метод.