Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКондрацова, Катерина
dc.date.accessioned2024-01-14T10:42:58Z
dc.date.available2024-01-14T10:42:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165792
dc.descriptionВ інформаційно-аналітичному розділі розглянуто діяльність ПАТ «Н-трейдинг», а також структура формування запасів на підприємстві, приводиться загальна схема побудови оптимальної стратегії управління запасами. При цьому враховується існуючий ряд обмежень на об'єми замовлень. У спеціальному розділі описані алгоритми та реалізації інформаційних систем розподілу пального між АЗС та бензовозами шляхом випадкового пошуку та задачу визначення пріоритету обслуговування АЗС методом аналізу ієрархій. Виконано порівняння двох алгоритмів та дано рекомендації щодо їх застосування.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження: створення інформаційних систем підтримки при-йняття рішень щодо оптимізації логістичних процесів в мережі АЗС.uk_UA
dc.description.abstractМета роботи: покращення техніко-економічних показників роботи ме-режі АЗС за рахунок оптимізації витрат на логістичні процеси.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність роботи полягає в створенні інформаційних систем підтримки прийняття рішень при управління запасами, яка дозволяє звести до мінімуму об'єм загальних очікуваних витрат за весь період планування запасів і досягти бажаного рівня обслуговування споживачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПРОГНОЗУВАННЯuk_UA
dc.subjectНАДІЙНІСТЬuk_UA
dc.titleУдосконалення еволюційного методу розв`язання транспортних задач логістики на прикладі мережі АЗСuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу