Управління сталою поведінкою споживачів у туристичній діяльності
Переглянути
Дата
2024Автор
Безугла, Л. С.
Палєхова, Л. Л.
Бєлобородова, М. В.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Навчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі управління сталістю споживчої поведінки на туристичних ринках, враховуючи міждисциплінарний підхід. Розглядаються ключові концепції, моделі, методи та передовий досвід, що мають відношення до сталого розвитку туризму. Призначено для студентів, аспірантів, викладачів, науковців і професійних менеджерів, а також усіх, хто цікавиться сталим розвитком і поведінкою споживачів у туризмі.