Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМалієнко, А. В.
dc.contributor.authorШиповалов, О. А.
dc.date.accessioned2024-01-24T12:44:44Z
dc.date.available2024-01-24T12:44:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationМалієнко А. В. Формування якісного обслуговування кліентів логістичних компаній як система масового обслуговування / А. В. Малієнко, О. А. Шиповалов // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 138-142.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166006
dc.description.abstractОписано ефективну роботу логiстичних компанiй як систему массового обслуговування. Покращення в роботі системи досягається якісною складовою обслуговування та є важливою складовою оптимiзацiї певних процесiв на відділенні обслуговування. Оптимiзацiя необхiдна для покращення надання певних сервiсiв та удосконалення ефективностi роботи всього пiдприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectлогістичні послугиuk_UA
dc.subjectклієнт-орієнтаціяuk_UA
dc.subjectімітаційне моделюванняuk_UA
dc.subjectрозрахунковий експериментуuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.titleФормування якісного обслуговування кліентів логістичних компаній як система масового обслуговуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk681.518.54uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу