Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛуцька, Анна Володимирівна
dc.date.accessioned2024-02-19T21:15:19Z
dc.date.available2024-02-19T21:15:19Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.citationЛуцька А.В. Розробка маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «МХП») / А.В. Луцька. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166185
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістра спеціальності 073 Менеджмент за освітньо-професійною програмою Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності , НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2023. Об’єктом дослідження виступають процес удосконалення ефективності маркетингу на підприємстві з зовнішньоекономічною діяльністю. Мета роботи – формування відповідної маркетингової стратегії, яка враховуватиме особливості фінансово-господарської діяльності промислового підприємства, з метою підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства та підвищення конкурентоспроможності його позицій. Основні результати кваліфікаційної роботи ступеня магістр полягають у такому: вивчені теоретичні аспекти управління маркетингом на аграрному підприємстві при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності підприємством; проаналізовані техніко-економічні й фінансові показники діяльності підприємства; розроблені маркетингові стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства та визначена економічна ефективність запропонованих управлінських рішень.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістра спеціальності 073 Менеджмент за освітньо-професійною програмою Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності , НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2023. Об’єктом дослідження виступають процес удосконалення ефективності маркетингу на підприємстві з зовнішньоекономічною діяльністю. Мета роботи – формування відповідної маркетингової стратегії, яка враховуватиме особливості фінансово-господарської діяльності промислового підприємства, з метою підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства та підвищення конкурентоспроможності його позицій. Основні результати кваліфікаційної роботи ступеня магістр полягають у такому: вивчені теоретичні аспекти управління маркетингом на аграрному підприємстві при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності підприємством; проаналізовані техніко-економічні й фінансові показники діяльності підприємства; розроблені маркетингові стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства та визначена економічна ефективність запропонованих управлінських рішень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ, МЕНЕДЖМЕНТ, УПРАВЛІНСЬКЕ РІШЕННЯuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «МХП»)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a marketing strategy for the enterprise’s foreign economic activity (based on the materials of Private JSC "MHP")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу