Дослідження роботи аварійних реле в умовах неякісної електроенергії
Resumen
Безпеку руху на магістральних та промислових залізницях забезпечують системи автоматики до складу яких входять виконавчі елементи, пристрої їх живлення та захисту побудовані з використанням різноманітних електромагнітних й електронних реле. Як правило, ці релейні системи автоматики призначені для роботи в умовах стабільної напруги джерел зовнішнього енергопостачання. Але внаслідок фізичного зносу обладнання живлючих ліній електропостачання залізничної автоматики, як основних високовольтних ліній (ВЛ СЦБ) так і резервних ліній повздовжнього електропостачання, та в умовах впливу на ці ліній інших споживачів, як тягових так і не тягових, виникають випадки відмикання систем залізничної автоматики від цих джерел та перехід на живлення від автономних дизель-генераторних станцій. Такий перехід класифікується як відмова, що відповідно призводе до зменшення показників надійності системи безпеки руху, що є неприпустимим.
Colecciones
- ГЕА, 2013 рік, №90 [31]