Показати скорочений опис матеріалу
Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії
dc.contributor.author | Проців, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T09:22:26Z | |
dc.date.available | 2024-03-21T09:22:26Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Проців В. В. Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії / В. В. Проців // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук.-техн. зб.-Д. : НГУ, 2013.- Вип. 90. – С. 81-88 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166479 | |
dc.description.abstract | Істотне підвищення показників роботи транспорту на горизонтальних гірничих виробках шахт України, де головним є локомотивний, можливе, перш за все, за рахунок використання важких багатовісних локомотивів, здатних надійно працювати на шахтній колії із суттєвою недосконалістю в плані та профілі. Для гальмування шахтних поїздів використовують колісно-колодокові, дискові осьові й трансмісійні, а також рейкові гальма (магнітні й гравітаційні), що встановлені на електровозі. Найперспективнішим з існуючих нині шахтних локомотивів є шарнірно-зчленований електровоз Е10 [1], що оснащений усіма вище переліченими системами гальмування, а також має сучасну систему керування тяговими двигунами постійного току. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.subject | научная публикация НГУ 2013 | uk_UA |
dc.subject | рельсовый тормоз | uk_UA |
dc.subject | торможение шахтного поезда | uk_UA |
dc.subject | шахтный рельсовый транспорт | uk_UA |
dc.subject | шахтний рейковий транспорт | uk_UA |
dc.title | Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 622.625.2 | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
ГЕА, 2013 рік, №90 [31]