Теплові параметри асинхронних тягових двигунів
Переглянути
Дата
2013Автор
Безрученко, В. М.
Шаповалов, А. В.
Гарцев, Б. О.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Теорія нагріву розглядає електричну машину як однорідне тверде тіло, для якого відоме рівняння
[1] набуває вигляду:
p dt A dt C d ⋅ − ⋅τ⋅ = ⋅ τ ∑ , (1)
де A – кількість тепла, що виділяє машина в оточуюче середовище за одиницю часу при різниці темпе-ратур у 1 С° ; C – повна теплоємність двигуна; p ∑ – сумарні втрати потужності у двигуні (тепловий потік); τ – перегрів, тобто перевищення температури тіла над температурою охолоджуючого повітря.
Collections
- ГЕА, 2013 рік, №90 [31]