Показати скорочений опис матеріалу
Особливості теоретичного осмислення проблеми освіти дорослих у педагогічній науці
dc.contributor.author | Сабарня, В. | |
dc.contributor.author | Нестерова, О. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-27T11:54:49Z | |
dc.date.available | 2024-03-27T11:54:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Сабарня В. Особливості теоретичного осмислення проблеми освіти дорослих у педагогічній науці / Сабарня В., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 137. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166562 | |
dc.description.abstract | У широкому значенні слова освіта дорослих охоплює всі види освітньої діяльності, у які включається дорослий. У вузькому змісті освіта дорослих - складова частина системи освіти, її відносно відособлена різновидність, основним завданням якої є сприяння різнобічному розвитку людини в період його самостійного життя. На думку більшості дослідників, освіта дорослих відрізняється від юнацької освіти трьома головними особливостями: специфікою контингенту, своєрідністю освітніх установ та навчальних платформ, змістом цілей і завдань освітнього процесу, особливостями форм і методів педагогічної роботи с суб'єктами навчальної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | мотивація навчання | uk_UA |
dc.title | Особливості теоретичного осмислення проблеми освіти дорослих у педагогічній науці | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 378 | uk_UA |