Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСабарня, В.
dc.contributor.authorНестерова, О. Ю.
dc.date.accessioned2024-03-27T11:54:49Z
dc.date.available2024-03-27T11:54:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationСабарня В. Особливості теоретичного осмислення проблеми освіти дорослих у педагогічній науці / Сабарня В., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166562
dc.description.abstractУ широкому значенні слова освіта дорослих охоплює всі види освітньої діяльності, у які включається дорослий. У вузькому змісті освіта дорослих - складова частина системи освіти, її відносно відособлена різновидність, основним завданням якої є сприяння різнобічному розвитку людини в період його самостійного життя. На думку більшості дослідників, освіта дорослих відрізняється від юнацької освіти трьома головними особливостями: специфікою контингенту, своєрідністю освітніх установ та навчальних платформ, змістом цілей і завдань освітнього процесу, особливостями форм і методів педагогічної роботи с суб'єктами навчальної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectмотивація навчанняuk_UA
dc.titleОсобливості теоретичного осмислення проблеми освіти дорослих у педагогічній науціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу