Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗалізняк, Максим Григорович
dc.date.accessioned2024-04-25T12:43:30Z
dc.date.available2024-04-25T12:43:30Z
dc.date.issued2024-01-16
dc.identifier.citationатестаційна робота магістра/Залізняк М.Г.- Дніпро 2024, 88с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166724
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: методи впровадження та використання технологій контейнеризації в комп’ютерній системі ігрової студії “Ubisoft Ukraine (Kyiv)”. Мета роботи: виявити ефективність використання методів та технологій контейнеризації та виділити найоптимальнішу технологію за її застосування у ігрових студіях з можливістю автоматичного розширення методом використанням автоматичних інструкцій. Методи дослідження та реалізації – дослідження було виконано методом збору та порівняння фактичних даних одержаних в ході дослідження та висунутого припущення яке було підтверджено. Реалізація була виконано на ОС Ubuntu Linux яка повторює структуру сервера та було реалізовано за допомогою Docker.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОНТЕЙНЕРИЗАЦІЯ, КОМПЮ’ТЕРНА СИСТЕМА, РОЗГОРТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩ, АВТОМАТИЗАЦІЯ, ВІРТУАЛІЗАЦІЯuk_UA
dc.titleОбґрунтування структури комп’ютерної системи ігрової студії «Ubisoft Ukraine (Kyiv)» із використанням технологій контейнеризаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу