Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorІценко, Т. Е.
dc.contributor.authorДронова, Т. С.
dc.date.accessioned2024-05-22T08:04:09Z
dc.date.available2024-05-22T08:04:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationІценко Т. Е. Перспективи використання платформи tiktok для бізнесів / Іценко Т. Е., Дронова Т. С. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 434-435uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166933
dc.description.abstractВикористання платформи TikTok для бізнесів має велике значення у сучасному цифровому світі. TikTok є однією з найпопулярніших соціальних мереж, з численними активними користувачами в усьому світі, особливо серед молодої аудиторії. Для бізнесів це означає великий потенціал для просування своїх товарів або послуг серед широкої аудиторії. За допомогою TikTok компанії можуть створювати оригінальний та цікавий контент, який легко розповсюджувати серед користувачів. Це дозволяє підвищити свій бренд та привернути нових клієнтів. Крім того, платформа TikTok надає можливість використовувати рекламні інструменти для цільової аудиторії, що допомагає збільшувати продажі та підвищувати свою впізнаваність серед конкурентів. Використання платформи TikTok для бізнесу стає важливою стратегією в онлайн маркетингу, що дозволяє досягти успіху та відкрити нові можливості для розвитку компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectTikTokuk_UA
dc.subjectінтернет-платформаuk_UA
dc.subjectцифровий світuk_UA
dc.subjectсоціальна мережаuk_UA
dc.titleПерспективи використання платформи tiktok для бізнесівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk339.1uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу