Показати скорочений опис матеріалу
Результати моделювання навантажень на анкерне кріплення підвісних монорейкових доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів
dc.contributor.author | Герасименко, А. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-22T08:26:09Z | |
dc.date.available | 2024-05-22T08:26:09Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Герасименко А. О. Результати моделювання навантажень на анкерне кріплення підвісних монорейкових доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів / Герасименко А. О. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 45-46. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166939 | |
dc.description.abstract | Використання підвісних монорейкових доріг (ПДМ) з дизельними локомотивами в якості єдиного транспортного засобу при розробці вугільних пластів значно підвищує темпи проведення пластових дільничних виробок на шахтах вугільної галузі. Але при традиційних схемах кріплення монорейкового ставу ПДМ до аркового кріплення і інтенсивних деформаціях гірських порід суттєво змінюється профіль рейкового ставу ПДМ та експлуатаційні показники транспортного обладнання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НТУ "ДП" | uk_UA |
dc.subject | підвісна монорейкова дорога | uk_UA |
dc.subject | дизельний локомотив | uk_UA |
dc.subject | навантаження на анкерне кріплення | uk_UA |
dc.subject | транспортування великотоннажних вантажів | uk_UA |
dc.title | Результати моделювання навантажень на анкерне кріплення підвісних монорейкових доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |