Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБасенко, О. Е.
dc.contributor.authorДвірна, К. П.
dc.date.accessioned2024-05-27T07:02:46Z
dc.date.available2024-05-27T07:02:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБасенко О. Е. Освітні традиції Києво-Могилянської академії та їх вплив на створення й діяльність колегіумів в Україні (XVIII ст.) / Басенко О. Е., Двірна К. П. //«Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 211-213.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166972
dc.description.abstractВ першій половині XVIII ст. роль освіти в Україні значно зростає. Під впливом епохи бароко розвивається наука та культура. За зразком Києво-Могилянської академії створюються Харківський, Чернігівський та Переяславський колегіуми, в яких переважає вплив православної церкви, але з європейською системою викладання освітніх дисциплін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectосвітні традиції Києво-Могилянської академіїuk_UA
dc.subjectколегіум в Україні (XVIII ст.)uk_UA
dc.subjectКиєво-Могилянська академіяuk_UA
dc.subjectєвропейські заклади освітиuk_UA
dc.titleОсвітні традиції Києво-Могилянської академії та їх вплив на створення й діяльність колегіумів в Україні (XVIII ст.)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378.09uk_UA
dc.identifier.udk94uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу