Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСорока, І. В.
dc.contributor.authorВагонова, О. Г.
dc.date.accessioned2024-05-28T11:59:03Z
dc.date.available2024-05-28T11:59:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСорока І. В. Стратегія розвитку як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств / Сорока І. В., Вагонова О. Г. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 407-408uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167007
dc.description.abstractВ сучасних умовах здійснення підприємницької діяльності запорукою ії успіху, стабільності і процвітання, а також зростання прибутковості є конкурентоспроможність підприємства. Вперше здатність підприємства отримувати прибуток за допомогою створення конкурентоспроможного товару виділив М. Портер, який визначив конкурентоспроможність підприємства як «змагальну здатність здійснювати свою діяльність в умовах ринкових відносин і отримувати при цьому прибуток, достатню для науково-технічного вдосконалення виробництва, стимулювання працівників і підтримки працівників (їх роботи) на високому якісному рівні» [1]. Конкурентоспроможність підприємства ‒ здатність до виробництва та реалізації швидше, дешевше, товарів вищої якості ніж конкуренти, продавати в достатній кількості, при високому технологічному рівні обслуговуванняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectконкурентноспроможністьuk_UA
dc.titleСтратегія розвитку як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk338.1:330.3uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу