Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМакаров, І. О.
dc.contributor.authorДіденко, А. В.
dc.date.accessioned2024-05-29T08:03:38Z
dc.date.available2024-05-29T08:03:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМакаров І. О. Роль соціальних мереж у формуванні бренда підприємства туристичної сфери / Макаров І. О. , Діденко А. В. //«Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 196-197.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167012
dc.description.abstractСоціальні мережі стали невід’ємною складовою у веденні бізнесу, оскільки щодня мільйони людей заходять у соціальні мережі, де щохвилини користувачі бачать продукти, які компанії хочуть рекламувати. Компанії можуть дізнатися, чи подобається людям певний продукт, використовуючи цільову рекламу, націлену на людей, зацікавлених у цьому продукті. А користувачам зручно спілкуватися з друзями та робити покупки. Не стають винятком і туристичні підприємства, оскільки новітні технології дають можливість покращувати досвід та задоволеність постійних клієнтів туристичної фірми, що зміцнює імідж підприємств на конкурентному ринку, та залучити ширшу аудиторію до споживання туристичних послуг. Автори статті [1] зазначають про важливість формування бренду компанії, і у разі його успішного створення, він стає ефективним інструментом підвищення конкурентоспроможності суб’єктів туристичної діяльності та допомагає створити унікальні можливості для задоволення запитів туристів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectбренд підприємства туристичної сфериuk_UA
dc.subjectбренд компаніїuk_UA
dc.titleРоль соціальних мереж у формуванні бренда підприємства туристичної сфериuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk336.72uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу