Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛисюк, О. Г.
dc.contributor.authorБлінова, Г. О.
dc.date.accessioned2024-06-10T09:15:13Z
dc.date.available2024-06-10T09:15:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЛисюк О. Г. Надра як об’єкт правової охорони / Лисюк О. Г., Блінова Г. О. // «Наукова весна» 2024 : матеріали 14 Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – С. 366-367uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167083
dc.description.abstractВстановлення правового режиму надр регламентується рядом нормативно-правових актів, зокрема, ст.13 Конституції України, де визначено, що надра Землі та їх ресурси, які знаходяться в межах території України, її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу [1]. Відповідно до Кодексу України про надра від 27 липня 1994 року визначено, що надра - це частина земної кори, що розташована під поверхнею суші та дном водоймищ і простягається до глибин, доступних для геологічного вивчення та освоєння [2]. При цьому надра мають розумітися як певні ті ділянки поверхні землі, що містять корисні копалини. Правове регулювання використання надр та їх ресурсів встановлюється рядом законодавчих актів, зокрема: Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища», де у статті 5 визначено, що надра є частиною довкілляuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectнадраuk_UA
dc.subjectправова охоронаuk_UA
dc.subjectнормативно-правові актиuk_UA
dc.titleНадра як об’єкт правової охорониuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk349.2uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу