Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorKadigrob, Y. V.
dc.contributor.authorLitvinov, A. L.
dc.date.accessioned2024-07-11T08:57:48Z
dc.date.available2024-07-11T08:57:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationKadigrob Y. V. Beauty center modeling and optimization / Kadigrob Y. V., Litvinov A. L. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 35-37.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167302
dc.description.abstractToday, people are increasingly striving to have a good appearance. This becomes a great incentive for the opening of new beauty centers. From the point of view of demand, the salon business is highly promising, but to ensure profitability certain organizational measures are required, in particular the number of masters. Three quarters of the clients of beauty centers are women, and the rest are children and men. In general, clients create a flow of requests for services provided by the masters of the beauty center. Thus, the beauty center operates in the mode of mass service and the theory of queues can be used to evaluate its effectiveness.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectbeauty centeruk_UA
dc.subjectmode of mass serviceuk_UA
dc.subjecttheory of queuesuk_UA
dc.titleBeauty center modeling and optimizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk519.8uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу