Показати скорочений опис матеріалу
Розробка ігрового програмного продукту на базі UNITY
dc.contributor.author | Войніков, Н. А. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-13T07:56:41Z | |
dc.date.available | 2024-08-13T07:56:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Войніков Н.А. Розробка ігрового програмного продукту на базі UNITY / Войніков Н.А. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 250-252. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167524 | |
dc.description.abstract | Розробка ігрового програмного продукту на базі платформи Unity є високотехнологічним процесом, що вимагає від розробників не просто поверхневих знань у сфері програмування та дизайну, а глибокого розуміння комплексу технічних, артистичних і геймдизайнерських нюансів. Unity, як визнаний лідер у сфері розробки ігрових рушіїв, пропонує безпрецедентний набір інструментів і можливостей, що дозволяють реалізовувати ігрові проекти найрізноманітнішої складності та спрямованості, від незалежних інді-проектів до великих багатокористувацьких онлайн-ігор. Платформа Unity забезпечує підтримку майже всіх сучасних ігрових платформ, у тому числі, але не обмежуючись, Windows, macOS, Linux, Android, iOS, WebGL, PlayStation, Xbox, що відкриває перед розробниками можливість звернутися до глобальної аудиторії без необхідності адаптації коду під кожну конкретну платформу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | розробка ігрового програмного продукту | uk_UA |
dc.subject | платформа Unity | uk_UA |
dc.subject | програмний дизайн | uk_UA |
dc.title | Розробка ігрового програмного продукту на базі UNITY | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 004.4 | uk_UA |