Показати скорочений опис матеріалу
Оптимізація ресурсів проєкту в UNITY
dc.contributor.author | Довда, Н. О. | |
dc.contributor.author | Лисенко, І.М. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-13T08:22:33Z | |
dc.date.available | 2024-08-13T08:22:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Довда Н.О. Оптимізація ресурсів проєкту в UNITY / Довда Н.О., Лисенко І.М. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 261-264. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167526 | |
dc.description.abstract | Оптимізація є одним з важливих критеріїв для успіху проєкту. Якщо велике споживання пам’яті у комп’ютерних проєктах зазвичай не створює проблем для споживачів, то при розробці мобільних ігор потрібно приділяти особливо увагу загальному кінцевому розміру самого застосунку. Зазвичай, споживачі мають обмежені ресурси внутрішньої пам’яті. Користувачі часто вважають, що великі застосунки вимагатимуть зависокі системні потреби для свого використання. Надмірне споживання пам’яті може спонукати до швидкого видалення такого застосунку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Unity | uk_UA |
dc.subject | Google Play | uk_UA |
dc.subject | App Store | uk_UA |
dc.title | Оптимізація ресурсів проєкту в UNITY | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 004.4 | uk_UA |