Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОтращенко, А. А.
dc.contributor.authorШибаєва, Н. О.
dc.date.accessioned2024-08-15T07:09:21Z
dc.date.available2024-08-15T07:09:21Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationОтращенко А.А. Розробка інформаційної системи організації настільно-рольових ігор / Отращенко А.А., Шибаєва Н.О. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 294-295.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167563
dc.description.abstractГра в настільно-рольову гру в живу може обмежитися столом, але є спосіб, який дозволяє грати на відстані – віртуальні столи. Це комплекс програмного та апаратного забезпечення, призначений для автоматизації різних аспектів ігрового процесу, включаючи створення персонажів, управління ігровим світом, ведення статистики та багато іншого. Найбільш очевидною причиною, чому вам може знадобитися віртуальний стіл, є гра з людьми, які знаходяться поза вашою фізичною зоною. Це дозволяє грати в ігри з друзями або незнайомцями, не виходячи з дому і означає, що логістично зручніше грати в онлайн-ігри VTT, ніж встановлювати розклад з друзями, щоб грати особисто.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнастільно рольові ігри (НРІ)uk_UA
dc.subjectрозробка ігрового програмного продуктуuk_UA
dc.subjectгеймериuk_UA
dc.titleРозробка інформаційної системи організації настільно-рольових ігорuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу