Обґрунтування вибору інструментів і бібліотек для створення інтернет-магазину з продажу одягу
Abstract
Створення інтернет-ресурсів, що задовольняють життєві потреби
споживачів, є на сьогодні досить актуальною задачею. Так, наприклад, багатьом
користувачам набагато простіше зайти на сайт та вибрати собі одяг, ніж
витрачати час на похід до магазину, в якому ще може і не бути необхідного
товару. До того ж, при користуванні певними інтернет-мережевими ресурсами,
можуть бути значними витрати часу і грошей на доставку товару.
Переваги інтернет магазину одягу, який розроблено, наступні.
1. Постійні знижки: на сайті присутні знижки, і коли користувач це
бачить, то у нього активується бажання щось придбати.
2. Зрозумілий та інтуїтивний інтерфейс – на сайті все розроблено таким
чином, що людині все інтуїтивно зрозуміло, наприклад, є кнопка швидкої
покупки товару та інші.
3. Постійний зворотній відгук: на сайті присутні кнопки для Тelegram
bot та для чату в Viber, і там користувач може отримати відповіді на свої
запитання.
4. Зображення товару на фото гарної якості.
5. Також присутня послуга «Заміна та повернення», що дає
користувачеві впевненість у тому, що ресурс дружній до нього.