Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСамойленко, Г. Т.
dc.contributor.authorСеліванова, А. В.
dc.date.accessioned2024-08-16T10:58:27Z
dc.date.available2024-08-16T10:58:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСамойленко Г.Т. Моделювання мотивації студентів / Самойленко Г.Т., Селіванова А.В. // Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей I (VII) міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро 20-22 березня 2024) – Дніпро : Свідлер А.Л., 2024. – С. 395-396.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167598
dc.description.abstractСучасний стан моделювання в психології характеризується широким спектром функцій, технологічними інноваціями, інтеграцією, екологічною орієнтацією. Дослідження сучасного стану моделювання мотиваційної діяльності в психології дозволить вдосконалити її ефективність та забезпечити стабільну та ефективну роботу навчальних закладів. Подальше дослідження може спрямовуватися на аналіз впливу цифровізації, штучного інтелекту та інших новаторських технологій на моделювання в психології, а також на вивчення впливу соціальних та екологічних факторів на функціонування різних процесів, наприклад, мотивації до навчання. цінність результатів моделювання залежить від достовірності імітаційної моделі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмоделювання мотиваціїuk_UA
dc.subjectмотивація навчанняuk_UA
dc.subjectмотиваційна діяльністьuk_UA
dc.titleМоделювання мотивації студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004.94uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу