Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКравченко, Олександр Миколайович
dc.contributor.authorПащенко, Олександр Анатолійович
dc.date.accessioned2024-09-18T10:21:31Z
dc.date.available2024-09-18T10:21:31Z
dc.date.issued2024-04
dc.identifier.citationТиждень студентської науки - 2024: Матеріали сімдесят дев'ята студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 8-12 квітня 2024 року). – Д.: НТУ «ДП», 2024 – 733 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167759
dc.description.abstractЕтап розвитку трубопровідного транспорту нафти характеризується низкою специфічних особливостей. Це пов'язано зі значною протяжністю лінійних ділянок, характеристикою району, обсягом перекачування середовища, що транспортується, і його характеристиками. Все це визначає термін експлуатації трубопроводів. Магістральні нафтопроводи є вибухо- та пожежонебезпечними об'єктами, експлуатація яких вимагає знання великого обсягу нормативно-технічної документації. Специфічною особливістю лінійної частини магістрального нафтопроводу є його перетин з водяними перешкодами. Ці ділянки звуться підводних переходів. Для вибору методу будівництва підводного переходу враховуються безліч факторів – це зміна русла річки за шириною, течія та глибина річки, кліматичні умови.Підтримка нафтопроводу, прокладеного дном річки або під дном річки (метод похило-спрямованого буріння) в робочому стані, неможлива без регулярних робіт з його обслуговуванняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ "Дніпровська політехніка"uk_UA
dc.titleЕКСПЛУАТАЦІЯ ПІДВОДНОГО ПЕРЕХОДУ МАГІСТРАЛЬНОГО НАФТОПРОВОДУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу