Просування торгової марки екологічної продукції у цифровому просторі
Resumen
Пояснювальна записка: 104 стр., 44 табл., 14 рис., 2 додат., 49 джерел.
У кваліфікаційній роботі було проведено дослідження просування екологічної торгової марки Green&Clean у цифровому просторі. Розглянуто цілі та завдання цифрового маркетингу, сутність екологічного маркетингу, особливості просування екологічних торгових марок тощо. Проведено аналіз екологічної торгової марки Green&Clean, аналіз ринку екологічної продукції тощо. Розроблено план просування у цифровому просторі, визначені інструменти просування.
Метою кваліфікаційної роботи є побудови системи просування екологічної торгової марки у цифровому просторі.
Обʼєкт дослідження – система просування екологічної торгової марки Green&Clean у цифровому просторі.
Положення, що захищаються: оцінка поточного стану розвитку продажів через електронну комерцію, визначення інструментів просування, формування плану системи просування екологічної торгової марки, визначення економічної оцінки просування.
Завдання кваліфікаційної роботи:
1. аналіз торгової марки Green&Clean на ринку екологічної продукції;
2. визначити ставлення споживачів до екологічних торгових марок;
3. дослідити маркетингову діяльність підприємства ТОВ «ЮНІЛАЙФ БРЕНД КОМПАНІ»;
4. дослідити ринок екологічної побутової хімії;
5. побудувати систему просування екологічної торгової марки у цифровому просторі.
У роботі використані такі методи: узагальнення, метод експертних оцінок, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз тощо.