Маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі
Abstract
Пояснювальна записка: 55 с., 11 рис., 16 табл., 19 джерел.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі на ринку дрогері-ритейлу, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Проведено анкетування споживачів з метою визначення цільових сегментів, їх вподобань та рівню задоволеності мережею магазинів краси.
Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговою діяльністю мережі магазинів «EVA».
Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення діяльності підприємства, що працює на ринку роздрібної торгівлі на основі дослідження діяльності підприємства з урахуванням сучасних тенденцій на ринку.
Положення, що захищаються: анкетування споживачів підприємства роздрібної торгівлі дозволило виокремити сегменти, що мають подібні характеристики та мету купівлі, їх вподобання, що безпосередньо впливають на маркетингову діяльність підприємства.
Кваліфікаційна робота дуже тісно пов’язана із виконаними курсовим проєктом з маркетингового стратегічного планування, науковими студентськими роботами з маркетингу, проходженням виробничої та передатестаційної практики.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів вивчення маркетингової діяльності непродовольчих товарів у сфері дрогері-ритейлу.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, синтез, порівняння, метод експертних оцінок, SWOT-аналіз.