Формування комплексу маркетингових інтернет-комунікацій підприємства поліграфічних послуг
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 90 с., 27 табл., 46 джерела, 1 додатjки.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано формування комплексу маркетингових інтернет-комунікацій поліграфічного підприємства та наведено стратегію їх в провадження в бізнес-процеси компанії.
Об’єктом дослідження є процес формування комплексу маркетингових інтернет-комунікацій.
Метою роботи є надання рекомендацій щодо формування комплексу маркетингових інтернет-комунікацій поліграфічного підприємства.
Положення, що захищаються – пропозиції щодо формування комплексу маркетингових інтернет-комунікацій, який сформований із застосуванням технологій штучного інтелекту та впровадженням чат-бота, Chat GPT в маркетинговий відділ компанії та SEO-оптимізації, яка сприятиме поширенню інформації про компанію в пошукових системах.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових комунікацій, цифрового маркетингу, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані як в сфері поліграфічного бізнесу, так і суміжних галузей.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: запропонований комплекс маркетингових інтернет-комунікацій має принести компанії додаткових дохід у розмірі 7,7 млн. грн.
У роботі використано такі методи досліджень: метод статистичного аналізу, порівняльно-графічного аналізу, систематизації та узагальнення для аналізу впровадження комплексу маркетингових інструментів інтернет-комунікацій поліграфічного підприємства.