Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБерковський, Данііл
dc.date.accessioned2024-10-13T18:38:58Z
dc.date.available2024-10-13T18:38:58Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/167929
dc.description.abstractЦя робота є актуальною, оскільки досліджує рекламні кампанії відомої компанії “Rozetka” з метою пошуку можливостей для інновацій та вдосконалення. В епоху жорсткої конкуренції та постійних змін у споживчих очікуваннях бізнес повинен впроваджувати ефективні рекламні стратегії, які не тільки привертають увагу, але й створюють довготривалі відносини з клієнтами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламної діяльностіuk_UA
dc.titleАналіз рекламної діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу