Дослідження внутрішнього і зовнішнього середовища агропідприємства
Abstract
Пояснювальна записка: 69 с., 4 рис., 8 табл., 4 додатки, 30 джерел.
У кваліфікаційній роботі досліджено і проаналізовано мікросередовище та макросередовище на ринку агропромисловості для агропідприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння для узагальненого поняття розвитку макросередовища агропромисловості.
Об’єкт кваліфікаційної роботи: визначення напряму розвитку агропідприємства «АГРОДАР БУД» на зовнішні ринок.
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз теоретико-методичних та практичних положень агропідприємства для виходу на зовнішній ринок.
Положення, що захищаються: дослідження середовища агропромисловості, що допоможе виокремити методи адаптації, і напрями розвитку для зовнішнього ринку агропідприємства.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на агропромислових підприємствах України. Робота має застосування у сфері промислового маркетингу.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, розробка адаптації і механізмів визначення впливу мікросередовища та макросередовища до маркетингового просування підприємства в агропромисловості на зовнішньому ринку.
У роботі використано такі методи досліджeнь: PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, IEFAS, EFAS.