2024-2025 навчальний рік
Перегляд по
Останні додані
-
Управління маркетинговою діяльністю волонтерської організації
(2024-12-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано комплекс маркетингової діяльності благодійної організації «Благодійний фонд “Культурні сили України”», її вплив на соціально-культурний розвиток громад, що постраждали внаслідок ... -
Управління просуванням корпоративного бренду на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалів
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретико-методичні аспекти управління просуванням корпоративного бренду ТОВ «Масло Трейд» на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалів. Проведено аналіз сучасних тенденцій ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2024-12-13)У роботі було проаналізовано діяльність ФОП «NeoDental Clinic» на ринку стоматологічних послуг. Проведено маркетингову оцінку роботи підприємства, проаналізовано спектр його послуг та економічні показники діяльності. ... -
Розроблення цифрової маркетингової стратегії підприємства на ринку харчових продуктів
(2024-12-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні аспекти формування та розробки маркетингової стратегії підприємства на ринку харчових продуктів. Здійснено маркетингове дослідження, а також проведено аналіз і оцінку ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку кондитерських виробів
(2024-12-13)Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Малбі Фудс». Предмет дослідження – теоретико-методичні положення щодо маркетингової стратегії підприємства на кондитерському ринку. Мета роботи – ... -
Розробка маркетингової стратегії для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку електротехнічної продукції
(2024-12-13)Зростання попиту на енергоефективні рішення, посилення конкуренції та швидка цифровізація бізнесу вимагають від підприємств адаптації та впровадження інноваційних підходів. У цьому контексті запропоновані рекомендації ... -
Формування соціально відповідальної маркетингової політики українського виробника
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування соціально відповідальної маркетингової політики українського виробника. Проведено дослідження впливу соціальних ініціатив компанії на споживачів, розроблено комплекс ... -
Маркетингова комунікаційна стратегія мережі закладів на ринку швидкого харчування
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову комунікаційну стратегію мережі закладів McDonald’s на ринку швидкого громадського харчування. Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовищ досліджуваного ...