Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПивоваров, Валерій Вікторович
dc.date.accessioned2024-12-25T16:21:48Z
dc.date.available2024-12-25T16:21:48Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.citationПивоваров В.В. Формування стратегії розвитку транспортного підприємства : кваліфікаційна робота магістра / Пивоваров Валерій Вікторович. – Дніпро, 2024. – 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/168678
dc.descriptionАктуальність теми. Формування стратегії розвитку є ключовим елементом для транспортного підприємства з огляду на наступні аспекти: конкурентне середовище (транспортний сектор – це галузь, де конкуренція завжди висока), формування стратегії дозволяє підприємству визначити свої переваги, привабливість для клієнтів та методи конкурентного відокремлення; технологічні інновації (розвиток транспортного сектору постійно змінюється через технологічні інновації, формування стратегії розвитку допоможе підприємству пристосуватися до цих змін, визначити напрямки інвестицій у нові технології); зміна вимог споживачів (попит споживачів на транспортні послуги також змінюється, стратегія розвитку допоможе визначити способи задоволення цих нових потреб клієнтів); ефективність використання ресурсів (розвиток стратегії дозволяє оптимізувати використання ресурсів, що включає ефективність планування маршрутів, підтримку технічної бази, управління витратами); законодавчі зміни (законодавство щодо транспортних підприємств може змінюватися, формування стратегії дозволить адаптуватися до нових нормативів та визначити способи забезпечення відповідності їм); стійкий розвиток (стратегія розвитку може допомогти підприємству визначити довгострокові цілі та напрями розвитку для стійкого росту та уникнення кризових ситуацій). Усі ці аспекти відображають важливість стратегічного планування для транспортного підприємства. Стратегія розвитку допомагає підприємству адаптуватися до змін у середовищі, підвищувати ефективність та забезпечувати стабільний та стійкий розвиток у майбутньому.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі аналізовано діяльність ТОВ «Виробничий комбінат «Самара», а також вивчено досвід розробки стратегії розвитку транспортного підприємства. Було проаналізано сучасний стан, перспективи, основні напрямки розвитку ринку транспортних послуг України. Ідентифіковано ринкові можливості розвитку транспортного підприємства ТОВ «Виробничий комбінат «Самара». Виконано аналіз внутрішніх ресурсів для реалізації стратегії підприємства, обґрунтувано стратегію розвитку. Розроблено практичні рекомендації щодо здійснення стратегічних змін та оцінено економічну ефективність обраного напрямку стратегічного розвитку підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯuk_UA
dc.subjectРОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.subjectЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬuk_UA
dc.subjectПРИБУТОКuk_UA
dc.subjectТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМТСВОuk_UA
dc.subjectКОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬuk_UA
dc.titleФормування стратегії розвитку транспортного підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу