Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЯцук, Даріна Юріївна
dc.date.accessioned2025-01-14T21:14:32Z
dc.date.available2025-01-14T21:14:32Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.citationЯцук Д.Ю. Позиціонування як засіб забезпечення конкурентоспроможності (за матеріалами ТОВ «РУШ») / Д.Ю. Яцук. – Д. : НТУ «ДП», 2024. – 79 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169194
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024. Об’єктом розроблення виступає – процес забезпечення конкурентоспроможності за рахунок позиціонування підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення конкурентоспроможності за рахунок позиціонування підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні засади застосування позиціонування як засобу забезпечення конкурентоспроможності підприємства; охарактеризовано діяльність ТОВ «РУШ» в умовах сталого розвитку; проаналізовано внутрішні та зовнішні конкурентні умови ТОВ «РУШ»; проведено фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «РУШ»; запропоновано проєкт позиціонування для ТОВ «РУШ» на ринку косметичних послуг, що передбачає встановлення аналізатору шкіри обличчя (SkinBar) в мережі магазинів «Єва»; оцінено ефективність запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПОЗИЦІОНУВАННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, КОСМЕТИЧНА ГАЛУЗЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, РИНОК КОСМЕТИЧНИХ ПОСЛУГuk_UA
dc.titleПозиціонування як засіб забезпечення конкурентоспроможності (за матеріалами ТОВ «РУШ»uk_UA
dc.title.alternativePositioning as a means of ensuring competitiveness (based on the materials of «RUSH» LLC)uk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу