Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФлоря, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned2025-01-31T08:04:17Z
dc.date.available2025-01-31T08:04:17Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationФлоря Н. В. Оцінка ризиків та рентабельності інвестицій в інтернет-маркетинг : кваліфікаційна дипломна робота. – Дніпро: Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», 2023 – 107 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169436
dc.description.abstractМета роботи - оцінити ризики та рентабельність інвестицій в інтернет-маркетинг Відповідно до мети були поставлені завдання: 1. Теоретичний компонент - провести огляд наукової літератури про інвестиції, ризики та прибутковість інвестицій, а також про інтернет- маркетинг. Зібрати та систематизувати знайдені дослідження. 2. Аналіз методології для вибору найбільш підходящого підходу. 3. Дослідити та оцінити ризик та рентабельність інвестицій в інтернет-маркетинг. Порівняти та описати результати, зробити висновки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАНАЛІЗ ЧУТЛИВОСТІuk_UA
dc.subjectРЕКЛАМА FACEBOOKuk_UA
dc.subjectРЕКЛАМАGOOGLEuk_UA
dc.subjectРЕНТАБЕЛЬНІСТЬ РЕКЛАМНИХ ВИТРАТuk_UA
dc.subjectРЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ІНВЕСТИЦІЙuk_UA
dc.subjectРИЗИКuk_UA
dc.subjectКОЕФІЦІЄНТ КОНВЕРСІЇuk_UA
dc.subjectІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГuk_UA
dc.titleОцінка ризиків та рентабельності інвестицій в інтернет-маркетингuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу