Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМірошніченко Анна Сергіївна
dc.date.accessioned2025-02-17T20:50:24Z
dc.date.available2025-02-17T20:50:24Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169581
dc.description.abstractПояснювальна записка: 74 стор., 15 рис., 14 табл., 55 джерел, 3 додатки., презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: торгівельно-збудова діяльність комерційного підприємства. Мета дослідження: удосконалення методів формування асортиментної політики комерційного підприємства. У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення дефініції асортиментної політики підприємства, сутності маркетингового забезпечення асортиментної політики сільськогосподарських підприємств та методичний інструментарій оцінювання ефективності товарного асортименту підприємства. У другому розділі проведено аналітичне оцінювання фінансового стану підприємства ТОВ «AГPO КМP», ефективності асортиментної політики та конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення асортименту продукції і розвиток форм організації служб постачальницько-збутової діяльності, а також методів маркетингової діяльності на підприємстві. Ключові слова: МАРКЕТИНГ, АСОРТИМЕНТ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПРОДУКЦІЯ, АГРОМАРКЕТИНГuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФормування асортиментної політики комерційного підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу