Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНенарочкін Олександр Дмитрович
dc.date.accessioned2025-02-17T20:53:53Z
dc.date.available2025-02-17T20:53:53Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169582
dc.description.abstractПояснювальна записка: 70 стор., 19 рис., 10 табл., 59 джерел, 1 додаток, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: управління позиціюванням підприємства на ринку. Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій з формування політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства. У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення понятійного апарату поняття конкурентної переваги комерційного підприємства, чинники і напрями забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства та показників оцінювання конкурентних переваг комерційного підприємства. У другому розділі проведено аналітичне оцінювання організаційних характеристик, конкурентного середовища та конкурентних переваг досліджуваного підприємства на ринку. У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення механізму реалізації політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства, етапів і процедур розробки стратегії забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства. Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА, ІННОВАЦІЙНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, РИНОК, СПОЖИВАЧ, РОЗВИТОКuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФормування політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу