Підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах ринкової економіки
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 68 стор., 14 рис., 9 табл., 33 джерела, 3 додатки, презентація PowerPoint.
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ, ВИРОБНИКИ КАВИ, ЯКІСТЬ-ЦІНА, ІДЕНТИЧНІСТЬ БРЕНДУ, МОДЕЛЬ BRAND KEY
Об'єкт дослідження – процес обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємств.
Мета дослідження – обґрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємств виробників кави в Україні
В роботі актуалізоване питання визначення напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємств виробників обсмаженої кави в щільному конкурентному середовищі.
У першому розділі було приведено теоретичні дослідження щодо сутності та проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємств різних форм та типів. Проаналізоване поняття конкуренції та визначене її місце в економіці України.
У другому розділі проаналізовано і оцінено стан та тенденції розвитку ринку кави в світі. Проаналізовані проблеми та шляхи їх вирішення. Виконано аналіз ринку кави в Україні, визначено динаміку та можливі проблеми, які можуть виникнути на шляху становлення ефективного розвитку.
У третьому розділі розроблено шляхи та умови позиціювання брендів кави за показниками «якість-ціна». Розроблені засади реалізації концепції ідентичності бренда кави Romantic Caffe на прикладі ТОВ «Українська Кавова Компанія ЛТД».