Удосконалення системи управління персоналом в органах державної влади
Короткий опис(реферат)
ОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА, КАДРОВА ПОЛІТИКА.
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему
«Удосконалення системи управління персоналом в органах державної влади».
62 стор., 3 рис., 38 джерел, додатки
Об'єктом дослідження є суспільні відносини, що складаються в системи управління персоналом органів державної влади.
Предметом дослідження є удосконалення системи управління персоналом в органах державної влади.
Метою кваліфікаційної роботи є аналіз системи управління персоналом в органах державної влади та розробка практичних рекомендацій щодо її вдосконалення.
У першому розділі здійснено аналіз понятійно-категоріального апарату та охарактеризовано специфіку управління персоналом в органах державної влади.
У другому розділі досліджена проблематика управління персоналом як складової ефективної діяльності органів державної влади.
Третій розділ присвячено розробці моделі вдосконалення системи управління персоналом Державної податкової служби.
Рекомендації та пропозиції, надані в роботі, можуть застосовуватись в органах державної влади для розробки заходів щодо удосконалення системи управління персоналом.