Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНемець, Анастасія
dc.date.accessioned2025-03-01T18:51:10Z
dc.date.available2025-03-01T18:51:10Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169632
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну політику підприємства, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Робота містить аналіз сучасного стану маркетингової комунікаційної політики футбольного клубу, порівняльний аналіз з провідними клубами на основі бенчмаркингу, розробку нових комунікаційних стратегій та рекомендацій для вдосконалення Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова комунікаційна політика підприємства на засадах бенчмаркингу. Предметом кваліфікаційної роботи є застосування заходів конкурентоспроможної маркетингової комунікаційної політики для реалізації політики просування. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингової політики просування підприємства на засадах бенчмаркингу та надання рекомендацій щодо заходів конкурентоспроможної маркетингової комунікаційної політики для реалізації політики просування на ринку футболу. Положення, що захищаються: результати бенчмаркингового дослідження для виявлення кращих практик у галузі, що дозволило надати рекомендації щодо заходів конкурентоспроможної маркетингової комунікаційної політики для реалізації політики просування на ринку футболу; Результати роботи можуть бути використані ТОВ «ФК Колос» Ковалівка» для вдосконалення своєї маркетингової комунікаційної політики, а також іншими спортивними клубами для покращення взаємодії з фанатами та залучення нових спонсорів. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта кваліфікаційної роботи підтверджують ефективність бенчмаркингу як методу вдосконалення маркетингової комунікаційної політики. Пропозиції включають регулярний аналіз ключових показників ефективності, адаптацію стратегії до змін у ринку та впровадження нових технологій для покращення комунікації з фанатами. У роботі використано такі методи досліджень: ситуаційний аналіз, бенчмаркинг, контент-аналіз, кількісні та якісні методи дослідження соціальних мереж, аналіз ключових показників ефективності маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБЕНЧМАРКИНГ, МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ФУТБОЛЬНИЙ КЛУБ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, KPI.uk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікаційної політики на засадах бенчмаркингуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу